Get Adobe Flash player
Powiększ/pomniejsz
Zoom in Regular Zoom out
Menu
Pokaz slajdów
Pogoda
Oborniki
25 maja 2018
Czysto
16°C
odczuwalna: 16°C
wilgotność: 77%
prędkość wiatru: 4 km/h NE
Prognoza 26 maja 2018
dzień
Częsciowo słonecznie, burze
26°C
noc
Przelotne chmury
13°C
Prognoza 27 maja 2018
dzień
Przelotne zachmurzenie
27°C
noc
Przeważnie czysto
16°C
 

1W trosce o podniesienie jakości usług publicznych związanych z procesem rejestracji i ewidencji pojazdów oraz wydawania uprawnień do kierowania pojazdami informuję, iż w Wydziale Komunikacji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Obornikach wdrożono Elektroniczny System Zarządzania Kolejką.

Niniejszy system służy do uporządkowania i usprawnienia obsługi kolejki oczekujących na załatwienie sprawy klientów urzędu. Funkcjonujące od miesiąca rozwiązanie znacząco przyczyniło się do sprawniejszej i bardziej komfortowej dla interesantów realizacji wniosków, mimo zmian wprowadzonych w listopadzie ubiegłego roku poprzez wdrożenie centralnego systemu CEPiK 2.0, który początkowo wprowadził utrudnienia w obsłudze i wydłużył czas wykonywania czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu.

Jednocześnie informuję, że od września br. uruchomione zostanie rozszerzenie funkcjonalności systemu obsługi klienta poprzez wprowadzenie możliwości internetowego ustalenia terminu załatwienia sprawy na konkretny dzień i przedział czasu, co jeszcze bardziej ułatwi mieszkańcom Powiatu Obornickiego zaplanowanie wizyty w urzędzie w zależności od własnych potrzeb i możliwości.

Wdrożony w listopadzie 2017 roku system centralnej ewidencji CEPiK 2.0 znajduje się obecnie w fazie stabilizacji i choć nie wszystkie procesy działają jeszcze prawidłowo, to obsługa realizowana jest na bieżąco i nie występują już w takim stopniu wcześniejsze utrudnienia, z którymi zarówno Państwo, jaki i urzędnicy musieli się zmierzyć.

W świetle powyższego chcielibyśmy podziękować wszystkim mieszkańcom Powiatu Obornickiego, którzy w tym trudnym okresie spotkali się z komplikacjami w naszym Wydziale, co prawda niezależnymi od tutejszego organu rejestrującego, lecz powodującymi zdenerwowanie, a czasem nawet niemożność załatwienia sprawy, za dużą wyrozumiałość, cierpliwość i okazane zrozumienie dla zaistniałej sytuacji i pracujących tu osób.

Jednocześnie chciałbym podziękować urzędnikom bezpośrednio odpowiedzialnym za proces rejestracji pojazdów, którzy w obliczu bezsilności spowodowanej awarią systemu, stawali na wysokości zadania i mimo ogromnego stresu i braku technicznych możliwości rejestracji, dołożyli wszelkich starań aby obsługa była dla Państwa jak najmniej uciążliwa.

                                                                                  Michał Cieciora

                                                       Naczelnik Wydziału Komunikacji i Rozwoju

Print Friendly, PDF & Email